15 Şubat 2011 Salı

Moulinex Fresh Express Etkinliğinin Ardından

2

İçerisinde MSA geçen etkinlikler ben de acayip heyecan yaratıyor. MSA'nın açılımını Mutlu Saatler Atölyesi olarak değiştirmek istiyorum :) Buradayken zaman nasıl da uçup gidiyor, ben nasıl memnun oluyorum anlatamam. Nihayet ülkemizde de mutfakta yapılan üretimlerin sanat perspektifinden algılanmasına önayak olan MSA (Mutfak Sanatları Akademisi) teşebbüsü takdir edilmesi gereken bir oluşum.

İLAN 3


6

Gelelim Cumartesi günkü eğlenceli etkinliğimize. "Az iş çok eğlence" sloganıyla yola çıkan; mutfaktaki sebze doğrama ve özellikle rendeleme gibi bayanları canından bezdiren, sıkıcı ama gerekli işlemleri keyifli ve pratik hale dönüştürmeyi amaçlayan Moulinex Fresh Express, Mart ayında Türkiye'de piyasaya sürülüyor. Şefimiz Hakan Bey'in yönlendirmeleriyle bu akıllı ve minik aletin hünerlerini hep beraber test ettik. İri rendeleme, ince rendeleme, kalın dilimleme, ince dilimleme ve peynir rendeleme olmak üzere 5 farklı başlığı bulunan cihaz, tek düğme ile kolaylıkla çalışıyor.

1

Gravyerli kabak mücver, meyve salatası ve yeşil salata olmak üzere 3 farklı tabak hazırlayarak Moulinex Fresh Express'in maharetlerini deneyimledik, sanırım hepimiz sonuçlardan gayet memnun kaldık. Marul ve mor lahana dahil olmak üzere aklınıza gelebilecek pek çok sebze ve meyveyi bu akıllı cihaz yardımıyla dilimleyebiliyor ya da rendeleyebiliyorsunuz.

5

4


3

Benim için mutfaktaki en sıkıcı işlerden birisi kereviz rendelemek. Sırf rende derdinden kaçındığım için çok sevdiğim kereviz salatasını epeydir yapmaz olmuştum. Moulinex Fresh Express sayesinde artık bol bol kereviz salatası yiyeceğiz sanırım :)

13 yorum:

MiskinKek dedi ki...

Kerevize çok iyi kolaylık olcağı kesin^^

Hayatın Tatları dedi ki...

salata malzemelerini hazırlayıp yıkamaya hiç üşenmiyorum ama doğrayıp rendelemek çok büyük bir iş gibi geliyor. O yüzden bu cihazdan mutlak almam lazım.Teşekkürler..

Narince dedi ki...

Güle güle kullanın yeni oyuncağınız kızlar!

Damak Tadı dedi ki...

Super bir cihazdı herkese tavsiye ederim..))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

NE GÜZEL BİR ALET BU BÖYLE BENİ NİYE ÇAĞIRMAZLAR BU ETKİNLİKLERE ANLAMADIM GİTTİ SİZİN ADINIZA SEVİNDİM GÜZEL BİR GÜN OLMUŞ

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ebrucuğum harika bir etkinlik olmuş kızlardan duydum güle güle kullanın sevgiler...

dokuzuncubulut dedi ki...

Etkinlik güzel geçmiş. Şimdi senden bolca salata tarifi bekleriz:))
Güle güle kullan Ebru'cuğum.

Sevil Şahin dedi ki...

canım senin gibi bende inanılmaz eylendim harika bir etkinlikti
en kısa zamanda tekrar görüşmek dilegiyle

Mary Bergfeld dedi ki...

It looks like an enormous time saver and it guarantees consistent results. Sometimes progress is a good thing. I hope you have a wonderful day. Blessings...Mary

Unknown dedi ki...

güle güle kullan moulinexini nice tarifler hazırlarsın bize artık :)

Mrsgul dedi ki...

vallahi begendim ben bir de julyen kesseydi tam olucakti..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

çok başarılı bir alet...

Rosita Vargas dedi ki...

Me encantaría tener esa máquina es una maravilla ,no la he visto en chile ,me voy a tu pais a buscarla,jej sería precioso tener,saludos y cariños.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...