22 Şubat 2011 Salı

Pancar Salatası / Beet Salad


beet salad

Topraksı kokusu ve muhteşem rengiyle en çok sevdiğim sebzelerden birisi pancar oldu son zamanlarda. Bu pancar salatasını sirke, taze sarımsak, biraz tere, zeytinyağı ve çok az tuz ile hazırladım. 1 adet pancarı fazla yumuşatmadan, kıtırlığını muhafaza edecek şekilde haşladım. İnce ince dilimledikten sonra içerisine 1-2 yemek kaşığı üzüm sirkesi, çok az tuz, biraz zeytinyağı ve 1 dal taze sarımsak doğrayıp karıştırdım. Lezzetli ve pratik bir salata hatta meze oldu. Afiyetle yenildi.

30 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

yeşille kırmızı pek de uyumlu olmuş:) eline sağlık taze sarımsağı ayrıca çok severim.. buralarda bulmak hayal yani:)
sevgiler

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

topraksı koku kesinlikle topraksı... ve taptaze yeşillikler arasında bambaşka bir nota! çok severim rendelemeyi çiğ olarak salataya ama o eller ne olur biliyorsun:)) fotoğraf harika! hala almadım yeni makine görünce böyle güzellerini içim gidiyor!

Tümay Öztürk dedi ki...

Nasıl severim! Ellerine sağlık canım...

Saglıklımutfak dedi ki...

bu salatayı malzemeleriyle birlikte alüminyum folyo ya koyup mangalın üzerine koy 35dk sonra aç ve ye. inanılmaz güzel oluyor. Ben yazın yapmıştım mangalda pancar diye:) Eline sağlık

Da & Mer dedi ki...

Se ve deliciosa! Tiene un colorido precioso.
Saludos Da & Mer

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

çok yakışmışlar...yeni bir aşk kokusu var havada ...pancar-tere aşkı....ellerinize sağlık...

humeyra dedi ki...

harika görünüyor. Yemiş kadar oldum

evcilik dedi ki...

afiyet olsun sevgili Ebru,
en sevdiğim salatayı yapmışsın,senden aldığım ilhamla turşusunu yaptığım pancarları salataya çeviriyorum hemen....
sevgiler tatlım....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Çok severim o tadı !
bende resimleri yükledim :)
yazısıda yolda akşama ..
ellerine sağlık canım...

Sevil Şahin dedi ki...

hımm gerçekten iştah açıcı olmuş kuşum ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Renkler nasıl da canlı, çok yakışmış birbirine. Ellerine sağlık Mimozacım..

kalpkurabiye dedi ki...

müptelası oldum bende bu pancarın..
sizin yorumunuzla deneyeceğim bende..
sevgiler benden..
mutlu akşamlar..

Unknown dedi ki...

ÇOK İŞTAH AÇICI DURUYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK..

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Bende rendeleyerek yapıyorum oda çok güzel oluyor

Unknown dedi ki...

renkler çok güzel duruo :) ellerine sağlık..

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok seviyorum bende pancarı ,ellerine sağlık canım

Behiye Sönmez dedi ki...

süper,daha fotoğrafa baktığında canlılığı hissediyorsun,yemiş kadar oldum yani :)ellerine sağlık..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ebrucum nefis görüntü harika ellerine sağlık sevgiler...

Ozlemaki dedi ki...

cümbüş!

yedirenk dedi ki...

PANCAR SALATASI ÇOK LEZİZ OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Damak Tadı dedi ki...

Super olmuş Ebrucuğum,afiyetler olsun..

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BAYAĞI FAYDALI BİR SEBZEDİR PANCAR SALATASINI ÇOK SEVERİM

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Pancari bende çok severim ve salatan çok leziz olmus çok begendim ellerinize saglik,sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Nasılda güzel durmuş ikisi Mimosam.Şimdi Narince'den çıktım sana uğrayayım dedim.Yeni yemek yedim ama bittim resmen :))

Zehra Gürgen dedi ki...

çok lezzetli görünüyor. Şimdi olsaydı yerdim :)

ellerine sağlık canım

yedirenk dedi ki...

canım bloğumda ödülün var alırsan sevinirim...

Narince dedi ki...

Yeşillere allara boyanmış bu salata. Göz alıyor, ellerine sağlık Ebru'cuğum.

Unknown dedi ki...

Bende çok severim çokda sık yaparım.
Özellikle renginin aşığıyım.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Birbirine yakışan lezzetler uyum içinde olmuş.harıka görunuyor.ellerine sağlık canım sevgiler:)

minimalist dedi ki...

pancarı severim ama haşlanabildiğini bilmiyordum :))) güzel bir tarif hoşuma gitti sevgili Mimosa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...